Omni channel voor hospitality

Hoe goed gebruik je de nieuwe audiovisuele mogelijkheden?
Gastvrijheid! Dé basisvoorwaarde om succesvol te kunnen zijn in de hospitality branche. Audiovisuele installaties zijn hierin niet meer weg te denken. Het ontvangen van gasten valt of staat met een goede eerste indruk maken. Natuurlijk besteed je veel aandacht aan je inrichting, maar ook geluid en beeld kan de ervaring van je gasten verbeteren. Wie kan zich niet ergeren aan slechte kwaliteit van het geluid in een restaurant?  Of een ruimte met slecht accoustiek?  Niet de juiste zenders of films in de hotelkamer? Schermen waar je superman voor moet zijn om de tekst te kunnen lezen. Alle negatieve ervaringen zorgen dat de klant niet terug komt.

Wat is Omni channel Marketing?

Omnichannel is een  variant van multi channelmarketing. De focus wordt verlegd naar een afgestemde ervaring voor de klant. Welk kanaal de klant ook gebruikt, computer, mobiele telefoon, de fysieke winkel of reclamemateriaal, de content én analyses van de klant dienen in deze gevallen op elkaar te zijn afgestemd. Het kennen van je klant is hierin leidend. Zorg dat de ervaring van binnenkomst tot afscheid in het teken staat van deze ervaring. Ook je hotel of restaurant zijn een merk. Een goede merkbeleving zorgt ervoor dat mensen terugkomen, maar ook dat ze minimaal 10 andere mensen vertellen over deze ervaring.
Omnichannel marketing in de Horeca
Ook in een hotel, restaurant of Bar kan je omnichannel marketing toepassen.  Van het oriënteren of wegwijs maken in mogelijkheden tot het daadwerkelijk verkopen en afrekenen van een product of dienst. Eigenlijk is alles mogelijk afhankelijk van je doelstelling.
Mogelijkheden Wenink
  • Kwaliteit geluid
  • Hoge kwaliteit Narrow Casting
  • Inrichten vergaderruimte
  • Inrichting hotelkamer met Hotel TV

Samsung Lynch Reach