Omni channel voor hospitality
Hoe goed gebruik je de nieuwe audiovisuele mogelijkheden?
Gastvrijheid! Dé basisvoorwaarde om succesvol te kunnen zijn in de hospitality branche. Audiovisuele installaties zijn hierin niet meer weg te denken. Het ontvangen van gasten valt of staat met een goede eerste indruk maken. Natuurlijk besteed je veel aandacht aan je inrichting, maar ook geluid en beeld kan de ervaring van je gasten verbeteren. Wie kan zich niet ergeren aan slechte kwaliteit van het geluid in een restaurant? Of een ruimte met slecht accoustiek? Niet de juiste zenders of films in de hotelkamer? Schermen waar je superman voor moet zijn om de tekst te kunnen lezen. Alle negatieve ervaringen zorgen dat de klant niet terug komt.
Wat is Omni channel Marketing?
Ook in een hotel, restaurant of Bar kan je omnichannel marketing toepassen. Van het oriënteren of wegwijs maken in mogelijkheden tot het daadwerkelijk verkopen en afrekenen van een product of dienst. Eigenlijk is alles mogelijk afhankelijk van je doelstelling.
- Kwaliteit geluid
- Hoge kwaliteit Narrow Casting
- Inrichten vergaderruimte
- Inrichting hotelkamer met Hotel TV
Samsung Lynch Reach